Jestem szalona…? Jestem.Jestem chora…? Jestem.No cóż….okazuje się,ze mam nowe guzy na kręgosłupie….Stąd te dzikie bóle głowy i drętwienie palców…Za 30 sekund przyczepię sie o jakąś pierdołę…? NIE.Już mnie nie ma.Żyję w innym wymiarze…widzę wszystko zupełnie w innych perspektywach…Nie czekam juz na zwykłe : PRZEPRASZAM.Ktoś zajrzał mi do czaszki i spojrzał na mój kręgosłup….ktoś wie o mnie wszystko…Ktoś powiedział, że mam się zająć sobą,bo…..Bo może mam nie za wiele czasu,więc szkoda go na jakieś idiotyzmy…Ale ktoś inny powiedział mi też,ze fajnie,ze to w WIELKIM TYGODNIU dopadła mnie ta prawda o mojej chorobie i o wszystkim innym…..Bo jest ŚMIERĆ i jest ZMARTWYCHWSTANIE…Więc może……Może…..A teraz zaczyna się TRIDUUM PASCHALNE…i nie chcę słyszeć o żadnych pierdołach…To dla mnie ważny czas z wielu powodów…..Albo ktoś jest ze mną,albo nie ma go wcale. 4x M


Skomentuj

