PÓŁ PORCJI MAZURKA. Propaganda odnosi skutek odwrotny od zamierzonego. Znany dziennikarz sportowy brutalnie atakuje prezydenta Komorowskiego……// Mój komentarz: Mozna nażreć sie grochówki z wujciem ciapą????jak to młodzież mówi: DO POŻYGU :) Zaczynam sie martwic…..zarcik, żarcik…Jasne, że się nie martwię….podoba mi się,ze do tej pory zatwardzialcy ideolo….zaczynają samodzielnie myśleć…narasta bunt, pojawia sie obiektywna krytyka w subiektywnych ocenach….jest dobrze… Samozadowolona z siebie, młoda,z wielkich miast awangarda leminizująca nagle przeciera oczy i pyta: JAKTO/DLACZEGO/JAKIM PRAWEM….KTO NA TO POZWALA??? Dla mnie jest : PYSZNIE…Rymanowski tworzy/współtworzy z córka Wassermana książkę,zadaje trudne pytania,burzy się…teraz ten pachruść,którego wielu czyta i dla których jest autorytetem…radzę poczytać…Ja mam radochę….jest jakas nadzieja….i co fajne wszystko przychodzi nie z tej strony, z której sie spodziewaliśmy…Przyznam szczerze,ze ja jestem wariatka i miałam cisze nadzieje,ze coś wreszcie tam u nich pęknie,ze ktoś sie obudzi….tam w końcu nie są same doopki bezrozumne….I jak zwykle wychodzi na moje….. :) No to mam radochę :)


Skomentuj

