Królowa Margot.Striptiz

Zajeździłam temat…….wiem.Mogłabym tak długo….Ale wkurza mnie brak rzetelności 🙂 Ale czego tu wymagać…Haneczka pokusiła się na nieudolna próbę zmanipulowania…..Tyle,ze bujać to MY nie NAS 🙂 jak to u Wiecha choćby można przeczytać 🙂

Pokazałam Wam…tym, którzy przez moment może zawahali się i pomyśleli: a może baba ma rację,może to trochę przesada z tymi iluminacjami…..pokazałam więc na paru przykładach ,ze rola światła w architekturze szeroko pojętej i tej ,zwanej architekturze krajobrazu jest ważna,a nawet bardzo ważna……Światło w nocy staje się ważnym elementem architektury,tworzy własną przestrzeń,własne klimaty…Jakby co….jestem w stanie odesłać do ciekawych prac…ostatnio czytałam jakąs przystępnie napisana,ale mądrze i wnikliwie przez panią architekt z Politechniki Poznańskiej. Otóż przeprowadza ona małe studium nad rola światła naturalnego i światła sztucznego w przestrzeni architektonicznej….studium historyczne wręcz,bo odnoszące się do wielu wieków przed nami…

Przykładów z użyciem światła sztucznego,w szczególności z użyciem światła w postaci pionowych słupów świetlnych mogłabym jeszcze mnożyć….Wrocław, Kraków,Bielsko- Biała, Bydgoszcz, Toruń, Poznań…

View original post 57 słów więcej


Skomentuj

