Ksioązka jednego z moich wykładowców….Ale takiego,który zostawił we mnie ślad…Prawie nikt go nie lubił,wszyscy się go bali….A ja nic….NIC…tylko wpatrzona w tego dziwnego pana,który miał tyle nam do powiedzenia…Ale ja dziwna jestem…No i zapamietałam tytuł tej książki…..I nie o treśc mi chodzi…TYTUŁ jest ważny….Mam tak,ze guche pola,jakies ruiny wsród badyli zeschniętych traw …a ja rozmówiłabym każdy kamień :) Albo wieża zamczyska, albo podwórzec,a ja widze te wszystkie damy ,tych rycerzy,służbę,pacholęta…konie, meble, naczynia, ogień, gwiazdy na ciemnym niebie…i znowu rozmówiłabym te wszystkie kamienie…………….

Skomentuj

