Napływ imigrantów z Afryki. Polska przyjmie uchodźców??? // MÓJ KOMENTARZ: A NIE MÓWIŁAM?????i na tym mogłabym zakończyc…..Już Al Jazeera zrobiła dokument o tym,ze w Polsce miasta świeca pustkami…konkretnie BYTOM,ale wiadomo o co chodzi….Gdy juz przytąpimy do tego PROGRAMU pomocowego…nie będzie zlituj… Ze nas nie stac…to mały problem….Ale my nawet nie bedziemy sie orientowac KOGO przyjmujemy…Dośc szybko sie okaze,ze za naprawde potrxebującymi pomocy lub wśród nich pojawią sie potencjalni terroryści, świat przęstepczości zorganizowanej, gwałciciele etc…JA NIE WYPOWIADAM SŁOW PUSTYCH…opieram sie na obserwacjach mądrzejszych i bardziej doświadczonych w tym temacie: patrz casus Danii czy Szwecji…że o Francji i innych nie wspomnę…No to wykrakałam…Nawet pan Olechowski w tiwi cos w tym temacie na TAK powiedział dziś….Wg mnie decyzje juz zapadły…i to jest raczej dramatyczna wiadomość dla nas……………….

Skomentuj

