Ja wiem,Ty wiesz,Paweł wie,ze NIE On będzie prezydentem…Fajne jest to, że ma tę świadomość , iż jest jakimś czynnikiem ,który obudził niektórych…Do tej pory starałam sie NIE zauważać Jego działań…w sensie NIE pisać o NIM,nie omawiać Jego spotkań,przemówień…etc…Dla mnie jest dobrym działaczem samorządowym i na tym powinien poprzestać,ale…Ale każdy ma prawo robić więcej,więc On to robi.NIGDY Go nie zaatakuję…no, chyba,zeby zrobił czy powiedział coś niegodnego…Wyśmiewanie Go więc,a znalazłam dziś taki komentarz u kogoś z Was,moi kochani znajomi z fb,więc puste wyśmiewanie uważam za głupie.Same dobre intencje…no cóż…dobrymi intencjami piekło wybrukowane,ale podziwiam upór i owe intencje…to naprawdę wiele w czasach kanapowych filozofów na fb i innych forach,ale i w zyciu tzw. realnym. Nie wiem z jakim odzewem Pawła spotka sie Jego apel po I turze wyborów,bo że odda swoje poparcie i swojego elektoratu Dudzie to pewne.Więc wyśmiewanie się z Pawła Kukiza i kpiny z Jego entuzjazmu,uporu,prawdy,którą głosi głosem twardym i uczciwym nie są na miejscu…Wkurzyłas mnie kanapowa pięknoto z fb,wkurzyłeś mnie kanapowy filozofie za dychę,wkurzacie mnie fanatycy jedynej słusznej prawdy…Nie jestem pewna czy wszyscy pójdziecie zagłosować…może wybierzecie majówkę w plenerze zamiast obowiązkowego spaceru do swojej komisji wyborczej…..10 maja juz niedługo….zobaczymy KTO zda egzamin ze swojego buńczucznego patriotyzmu wygłaszanego stukaniem w klawikord…Ruszycie swoje doopska czy będziecie nadal walić w klawikord utyskując na wszystko i wszystkich,kpiąc z tych,którzy biorą sprawy w swoje łapy…Naprawdę dziś się wkurzyłam…….

One response to “Ja wiem,Ty wiesz,Paweł wie,ze NIE On będzie prezydentem…Fajne jest to, że ma tę świadomość , iż jest jakimś czynnikiem ,który obudził niektórych…Do tej pory starałam sie NIE zauważać Jego działań…w sensie NIE pisać o NIM,nie omawiać Jego spotkań,przemówień…etc…Dla mnie jest dobrym działaczem samorządowym i na tym powinien poprzestać,ale…Ale każdy ma prawo robić więcej,więc On to robi.NIGDY Go nie zaatakuję…no, chyba,zeby zrobił czy powiedział coś niegodnego…Wyśmiewanie Go więc,a znalazłam dziś taki komentarz u kogoś z Was,moi kochani znajomi z fb,więc puste wyśmiewanie uważam za głupie.Same dobre intencje…no cóż…dobrymi intencjami piekło wybrukowane,ale podziwiam upór i owe intencje…to naprawdę wiele w czasach kanapowych filozofów na fb i innych forach,ale i w zyciu tzw. realnym. Nie wiem z jakim odzewem Pawła spotka sie Jego apel po I turze wyborów,bo że odda swoje poparcie i swojego elektoratu Dudzie to pewne.Więc wyśmiewanie się z Pawła Kukiza i kpiny z Jego entuzjazmu,uporu,prawdy,którą głosi głosem twardym i uczciwym nie są na miejscu…Wkurzyłas mnie kanapowa pięknoto z fb,wkurzyłeś mnie kanapowy filozofie za dychę,wkurzacie mnie fanatycy jedynej słusznej prawdy…Nie jestem pewna czy wszyscy pójdziecie zagłosować…może wybierzecie majówkę w plenerze zamiast obowiązkowego spaceru do swojej komisji wyborczej…..10 maja juz niedługo….zobaczymy KTO zda egzamin ze swojego buńczucznego patriotyzmu wygłaszanego stukaniem w klawikord…Ruszycie swoje doopska czy będziecie nadal walić w klawikord utyskując na wszystko i wszystkich,kpiąc z tych,którzy biorą sprawy w swoje łapy…Naprawdę dziś się wkurzyłam…….

Skomentuj

