To jest artykuł sprzed 1.5 roku…..UWAGA: dzis w takim programie w tiwi publicznej PO PRZECINKU usłyszłam,ze USA kupują DLA SIEBIE migłowce Mi17 od Rosjan…Od razu wiedziałm,ze ściema,ze sie pan dziennikarz nie przygotował,ale pomyslałam….koleżanko,przecież nie zjadłas wszystkich rozumów,sprawdź…No i sprawdziłam……Doszło do tego,ze zadzwoniłam na WORONICZA….hahahaha i zostawiłam wiadomośc jakiejś dziuni….ciekawe czy przekaże dalej ????? NIE WIERZCIE we WSZYSTKO CO WAM MÓWIĄ w TIWI Rzetelnośc jest niewielka….:) 4xM

Skomentuj

