Zdjęcia użytkownika Arkadiusz Jurczuk – Arkadiusz Jurczuk\Moj komentarz:MAŁA HISTORIA ŻARTU PO POLSKU….TEZA: sa granice żartu. ROZWINIĘCIE: Jakos dziwnie NIE smieszy mnie to zdjęcie.Wiem czemu pozornie ma służyć…..ze niby MY POLA|CY umiemy smiac sie z tego,iz obozy koncentracyjne nazywane sa polskimi i oto preparujemy takie zdjęcie….MACIE PRZEŚMIEWCY i cieszcie się: oto zdjęcie wiadomego obozu i wydało sie ….był polski. Otóz ten żart jest ohydny. Nie będe uzasadniać,bo kmwtw….Reszta mnie nie obchodzi.Zauważyłam taką dziwna prawidłowość: Polacy w trudnych chwilach szukają jakiejś odskoczni, odtrutki na rzeczywistość bolesną dla nich właśnie w żarcie….Tak było pod zaborami,tak było w czsie okupacji,tak było za Bieruta,Gomułki,Gierka…..jest i teraz.Tyle,ze ja mam do tego zjawiska stosunek ambiwalentny…Czasem smiech stępia zmysła powonienia,stepia pazury,stepia czujność…..Przysypiamy i rzeczywistośc wymyka nam sieę spod kontroli…..Ostatnie lata pokazały to dobitnie: smialiśmy się z premiera,a on miał sie coraz lepiej,śmiejemy sie z prezydenta,a obawiam sie,ze on ma sie całkiem dobrze…ostatecznie wybory można sfałszować…..I cała Polska się śmieje…..Znowu ktos nas obraża i pluje nam w twarz w sprawie HOLOKAUSTU a my??? A my: ha-ha-haaaa……POINTA: wstawiam to zmanipulowane zdjęcie,ale NIE podoba mi sie TAKI żart. Ja w tym rechocie uczestniczyć NIE zamierzam.Widać starciłam poczucie humoru na tematy POLSKIE… I nie będe się wdawać w polemiki czy to źle ,czy dobrze. Według mnie czas najwyższy przestać głupio rechotać…Czas sie wziąc za konstruktywne działanie. Gwarantuję,ze TEN ŻART ze zdjęcia nie każdemu sie spodoba,kogoś zaboli,a ktoś weźmie go za pretekst do dalszego szkalowania w wiadomej sprawie…….I to by było dzis na tyle…..Wkurzyłam się. 4xM

Skomentuj

