Christian Dior, Dolce Vita – //Mój komentarz: Ktoś mi dzis przypomniał…Taaak zdecydowanie ciężkie na wieczór,na noc…zmysłowe…Mocne połączenie cedru i sadałowca z wanilią ,cynamonem i kwiatami u stóp…Zapach trzymający….w napięciu,panowie go lubią…może z powodu drzewnych nut, moze wanilia ich zniewala…..Miałam w zyciu 1 flakonik i wydawało mi sie,ze wystarczy..jak dla mnie za ciężkie….A jednak…? :) Doceniam…mogłabym dostać w prezencie … :) Ale jako kolejne do postania na półce …notabene piękny flakon,naprwdę piękny…więc do postania na półce ze względu na designe flakonu,ale i do noszenia na wyjątkowe okazje… Raz na kilka miesięcy… Kogo stać,może pozwolić sobie na takie fanaberie….Cena dość przystepna,jeszcze nie przyprawia o ból głowy…Ale to DIOR…więc łatwo nie jest :) moja ocena: 9-9.5/10.Mała refleksja: Flokonik przypomina mi królową…Piękna suknia na fiszbinach,kryza zdobna wokół szyi i kryształowa korona :)


Skomentuj

