Hugo Boss, Ma Vie EDP – Mój komentarz: Drzewa pomieszane z kwiatami…..i ta zielen ,świeża kaktusowa zieleń….Cedr.który tak lubię i cierpkośc drzew….jaśmin ,róża…gwarantuja mocniejsze kwiatowe doznania…no i ta frezja:) Słoda i niewinna frezyjka….Niby dziewczęce wspomnienia,ale mieszanka iście kobieca…..Można ubrac sie w ten zapach na spacer po rosie o świcie, mozna jechac autobusem, iśc na zakupy i po pracy wyskoczyc nad jezioro…..Nie męczy,ale i nie słodzi…Wywazone w sam raz…Może nie do końca moja perfumeryjna bajka,ale…..Może byc…Flakonik niezły…to obiektywna ocena…Subiektywna: NIE CIERPIĘ RÓZOwego koloru…i to mnie odstawia na krok…Ale nie oceniam butelki…w sumie to zawartośc jest ważna…Ale ja mam tak,ze jestem wzrokowcem i zapachowcem…MUSI sie wszystko zgadzac….Hmmmmwięc moja ocena będzie zaniżona: 5.5-6/ 10. Nie zachęcam do kupowania w prezencie dla mnie :)

Skomentuj

