Jak długo pozwolimy wodzić się za nos politycznym specjalistom od „władzy jedynie słusznej partii”?! Mój komentarz: Krótki konkretny tekst Barbary Fedyszak-Radziejowskiej…kwintesencja. Dopełnie takim oto stwierdzeniem: Przestańmy pałować się słupkami…ile komu wzrosło,a ile opadło….Zacznijmy myśleć: CZEGO oczekuje od prezydenta i KTO mi to może dać.Kierujmy sie swoimi oczekiwaniami i tym, co ma do powiedzenia na ten temat kandydat….Taka mała podpowiedź dla…NIEZDECYDOWANYCH…Między nami mówiąc w tzw. GRUPIE NIEZDECYDOWANYCH,której wielkośc oscyluje ok. 12- 13 % wyborców głownie sa LENIE ( nie chce mi sie iśc ,wolę majówke,zbieranie grzybów czy inne sezonowe rozrywki…etc… oraz FRUSTRACI ( po co mam głosować,skoro i tak to niczego nie zmieni) oraz mała garstka GŁUPCÓW ( NIE interesuję sie polityką……niestety polityka interesuje się Tobą,GŁUPCZE,ale to juz dłuższa rozmowa…..) Niestety do tej grupy tzw. NIEZDECYDOWANYCH trudno trafić…nie da sie z nimi racjonalnie porozmawiać….No,ale ja zwykle próbuję…z różnym skutkiem. Proponuję zwykle,by zastanowili sie CZEGO oczekują i by tym sie kierowali w swoich wyborach. Jeżeli odpowiedź brzmi : NICZEGO….odpuszczam sobie :)

Skomentuj

