Christian Dior, Addict 2012 EDP -Mój komentarz: no dobrze,przyznam się: MAM SŁABOŚC DO DIORA. Teraz przyznam sie też,ze dostałam w prezencie i to był jeden z najlepiej trafionych,a nie konsultowanych ze mna prezentów.W dodatku dostałam od kobiety,która powiedziała mi tak: TO SA PERFUMY DLA SILNEJ,WYGADANEJ, WIEDZĄCEJ CZEGO CHCE KOBIETY O GOŁĘBIM SERCU I DUSZY MOTYLA….wzruszyłam się.A flakon zachwycił mnie i jestem pod wrażeniem i wzoru,i zapachu…jestem i wzrokowcem i zapachowcem,wieć prezent był trafiony na setkę.Jak tak sobie pomyśle….chętnie wróciłabym jeszcze do tych aromatów….Moja ocena: 10/10 Jdna uwaga: nie odwazyłabym sie nosić ich do pracy,w ogóle w dzień wśród ludzi….może przytłaczać.Ale ,jak dla mnie …na każdą porę roku,na każdą porę dnia,na każdą sytuację…nawet na zawinięcie sie w kocyk i czytanie książek…Kobieta ekskluzywna nawet w skarpetach ,w kocyku i książką powinna czuć się cudnie…a dzięki Addict wersja 2012 Diora tak się dzieje :)

Skomentuj

