Gucci, Premiere EDP – Mój komentarz: Wyszukana kompazycja drewna,piżma i kwiatów,więc powinno byc ok….jak dla mnie a NIE jest…czuje tu też zapach…skóry.Hmmmogólnie niby powinno byc ok….a nie jest.Powtarzam to jak mantre,bo nie rozumiem…Widac nie urodziłam się dla tych zapachów w tej kompozycji i nie będę nosić tych perfum….Pięky flakon…przypomina taki detonator do inicjacji eksplozji ładunków wybuchowych,a tu….nic nie wybucha,nic nie ekspoduje….Jakaś taka nijakość,mimo składnimów skomponowanyh,jak dla mnie….Szkoda,wszak to Gucci….No i cena …wiadomo: Gucci :) Tak wie reasumując : NIE dla mnie i ocena: 2-3/ 10…Ale rozumiem, że znajdą się zagorzałe zwolenniczki :)

Skomentuj

