Andrzej Hadacz: Komorowski prosił mnie o poparcie – Wiadomości //Mój komentarz: Nie mam zamiaru robic temu facetowi dodatkowej reklamy…ale moje wspomnienia są takie: gdy pierwszy raz napotkałam pod krzyżem tak blisko i intensywnie tego faceta w 2012 roku,a mówimy o wiadomym krzyżu w Warszawie…pamiętam,ze było to 10 kwietnia 2012…szarogęsił sie,robił za gwaizdę,krótko mówiąc: lansował sie na potęgę…Niestety wtedy moja szybka ocena sytuacji,moje złe,nieprzychylne temu panu widzenie sytuacji było źle widziane….Czepiałam sie ,a nawet byłam oceniona,jako nieprzychylna krzyżowi etc…A ja wiem jedno: gdy poczuję fałsz sytuacji, gdy widzę,ze z kims jest coś nie tak…w sensie psychiki…nie ma zlituj.Zdania nie zmieniam i wiem,ze pierwsze odczucie było trafne.Po czasie okazuje sie kim jest pan AH…..Ludzie niezrównoważeni,chorzy,niestabilni emo….nie powinni byc wykorzystywani w politycznych sprawach,bo to jest podłe…z każdego powodu. Kim trzeba byc, by myśleć poważnie o wykorzystywaniu tzw. obrońcy krzyża w swojej kampanii wyborczej…Czy to ma uderzac w przeciwnika? To ośmiesza wykorzystujących i oburza,bo jest perfidną,ale i okropnie głupią,naiwną grą…Szczerze? to powinno byc karane…bo pan AH nie wie,co czyni,a sztab Bronisława wie kim on jest…i jaki jest. Takiej głupoty i podłości nawet po nich sie nie spodziewałam.Ale widać Kamiński i ta cała banda goni w piętkę,skoro chwytają sie takich sztuczek…Pomysł żaden…podobnie z cytowaniem fikcyjnych słów z fikcyjnego bloga córki pana Dudy…Jedna wielka fikcja….Dajcie juz sobie spokój panie i panowie.Jaki prezydent takie pomysły na kampanię.Powtórzę: jedna wielka fikcja.

Skomentuj

