SMOKI…wszędzie smoki………

Królowa Margot.Striptiz

Że jestem KrólowąMargot…to jakby wiadome jest….Nawet niektórzy zaprzyjaźnieni bez obawy dostanięcia w łeb mówia tak do mnie. Ale to sa Ci….ROZCZULACZE….co to i słodkie oczęta mają i gadkę umieją wstawić….Na szczęście są zajęci i to poważnie,bo przeważnie zaobrączkowani przez moje przyjaciółko- koleżanki…Mogę bez obawy  przyjaźnić się stadnie dwupłciowo z nimi i  ich małżowinami,no i słuchac tych : MOJA KRÓLOWO….Wszystko dzieje się w konwencji żartu i jest gites.

Ostatnio jednak zostałam jeszcze KIMŚ WAŻNYM: BOHATERKĄ DOMOWEGO ZACISZA zostałam…..Otóż dostałam od zaprzyjaźnionej osoby używanego,ale całkiem młodego dwulatka z full oprogramowaniem i bajerami…tyle,ze wszystko w nim,tj w compie 🙂 bo o nim mowa 🙂  w nieludzkim języku,którego zaledwie zaczęłam się uczyć w tajemnicy przed światem…Otóż wszystko po szwedzku w opcji :duński i norweski….I cóż, że ze Szwecji ….krzyknęłam dziarsko i odkryłam, że , owszem ,można po angielsku,ale na sztywno zalogowany jest  były właściciel jako admin…..Za cholerę nie chciałam prosić o pomoc,jakies hasła etc….taka ze…

View original post 67 słów więcej

Skomentuj

