Media już zaczęły zamieniać życie Kingi Dudy w piekło. Dziewczyno, nie daj się! MÓJ KOMENTARZ: Własnie nie dalej,jak wczoraj dowiedziałam sie od kogoś,kogo własnie do wczoraj szanowałam za poglądy i umiejetnośc odsiewania ziaren od plew…..ze KInga Duda to tepa dziwka,gówniara z woda sodowa w głowie zamiast mózgu, bezczelna tupeciara, obnażająca sie publicznie ipokazująca ciało w jakims podrzędnym kabarecie( WSZYSTKO TO CYTATY!!!),w mieskaniu rodziców mieszka jakiś jej fagas, którynjest regularnym kochankiem,bo ta dziwka ma 2 twarze….taka skromniusia panienka w kampanii,a w rzeczywistości wyuzdana dziewczyna, no i hit: rodzice szukaja mieszkania w Wwie,a maja tam przeciez już jedno(tam gdzie ten kochas chyba??? z tchórzofretką), teraz wynajmuja drugie,za ktore płaci państwo,a mieszkac będa w Pałacu….no co za oszuści….A wszystko to niczym nie rózni się od Marty Kaczyńskiej!!! chyba Tuskówna jest skromniejsza dziewczyną w świetle tych faktów…..to była pointa,jak wisienka na torcie….POWIEM KRÓTKO: zamurowało mnie.Nie czytam tych wszystkich różowych czy pomarańczowych pudelków,jamniczków czy innych buldogów…Nie interesuja mnie kolorowe szczekotliwe gazety…no i nawet nie wiedziałam,ze az tak źle jest….że aż tak wielka nagonka….Zajrzałam i oniemiałam…..Co za podłośc i chamstwo…..A mój znajomy dał sie nabrać na te idiotyzmy i w dodatku poprzeinaczał sam z siebie ten napór wiedzy jedynie prawdziwej….Tak rodzą sie plotki i pomówienia….Bo cóz złego jest w fakcie,ze dziewczyna w liceum występowała w różowym boa w jakiejś sztuce czy kabarecie….widzocznie rola tego wymagała….Co złego jest w fakcie,ze ktoś zajmuje sie mieszkaniem i dokarmia zwierzaka…..A cała reszta to jakieś bzdury i wyssane z brudnego palca żurnalisty idiotyzmy…A ludziska to kupuja i wierzą ,jak w prawdy objawione…..Nie umiem komentować takich historii.Współczuję…ale nie Kindze DudzieWspółczuję ograniczonym ludziom,którzy wierzą i rozpowszechniają zmodyfikowane bzdury.Kindze,Jej Mamie i Ojcu życzę haru ducha. Niejedną bzdurę przeczytają na swój temat. Prawdziwa cnota krytyk sie nie boi….Bać może sie chamstwa, agresji i kłamstw.Ale tu raczej zalecałabym zakuć się w zbroję i nie wdawać się w polemiki….chyba,ze sie już nie da….to oddawać sprawy do sądu, a zasądzone odszkodowania niech zasilą zbożne cele. Wiem,ze łatwo mi mówić,ale…..Ale KINGO….masz,jak i cała Twoja Rodzina, wielu autentycznych fanów…Będziemy wspierać na ile się da. Tyle mogę obiecać :)


Skomentuj

