Mam kilka pytań,ale główne pytania są dwa: JAKO KTO ta pani tam jedzie, no i KTO Ją „deleguje”…? I nie mam zamiaru miotać się w domysłach spiskowych teorii.Chciałabym wiedzieć:jakim prawem reprezentuje mnie ktos ….kogo tak naprawde nie znam. Wiem przecież,ze Grupa Bilderberg to grupa nieformalna….taki „światowy nieformalny rząd”, mówiąc w uproszczeniu,ale chciałabym wiedzieć DLACZEGO Ona i KTO Ją tam wysyła…..Tak czarno na białym… Że nie wspomnę o tak niewątpliwie drobnym szczególe: CO będzie mówic, na CO się zgadzać,a CZEGO bronić….i JAKIE to będzie miało skutki, konsekwencje dla Polski…..Naiwna jestem? Raczej nie. Jak pisałam wcześniej: OBYWATELEM jestem i chcę wiedzieć. Dosyć decydowania za mnie, zwłaszcza,ze ja tej pani nigdzie nie wybierałam i nigdzie nie wysyłałam. TO nie jest mój przedstawiciel w czymś , czego nie uznaję…


Skomentuj

