Giorgio Armani, Emporio Armani Diamonds EDP -….no cóż….dla mnie samo opakowanie to nie diament,a raczej: granat …i jak granatem zostaje wysadzona w powietrze….Podobno to zapach kobiety XXI wieku….nie wiem,widac jestem kobietą XX lub XXII wieku :) Dla mnie ani na wieczór,ani na dzień…Nijaki taki ten diament,bo może ze skazą…Owszem jest nuta maliny,co czasem lubię….Ale żeby skrócić męki…to powiem : 5.5/ 10 pkt. to góra co umiem dac….Miałam próbke i odddałm po kilku próbowaniach :) noszenia na sobie tych diamentów…Malinowe znam lepsze :) ale….rozumiem zachwyty….bo nie jest to jakas masakra przecież…Tyle,ze nie dla mnie :)


Skomentuj

