Giorgio Armani, Sensi EDP – podkradałam mojej teściowej kiedys :D Mocno jasminowe,waniliowe i drewniane:) nawet z posmakiem zywicy,ale zdecydowanie orientalne dzięki kwiatom i drewnu palisandra…..Nie za ciężkie,co ważne,bo od ciężkich zapachów mam swoje POISON :) tRoche może zateskniłam za tym zapachem…Agata mi przypomniała :) ale to se ne wrati…chyba nie ma w sprzedaży juz…no miesiąc temu ie było..a stałam dłuuugo pod ścianka w Sephorze :( Hmmmm nie wiem czy to zapach dla mnie…raczej szukam innych doznań,ale doceniam, bo podkradałam jednak :) jak dla mnie,ale podkreślam,ze jak dla mnie : 7.5 / 10 pkt. Nie musze mieć,ale może gdybym zdobyła próbkę czy odlewkę…to jako jakiś zapasik na chłodny letni wieczór…..:) Zdecydowanym młodym kobietom polecam….NIE DUSI,ale ma moc….orientalną.Buteleczka taka jakas niepozorna ….czego nie lubię :D ale….to jak z duszkiem w starej lampie….otwierasz i doceniasz zawartośc :D .


Skomentuj

