Kenzo, Jungle Elephant EDP …KENZO ma kilka ciekawych zapachów…TEN zdecydowanie letni,choc nie taki lekki….Silnie owocowy,jest i ambra…..nie pamiętam dobrze juz, ale dzieliłam sie flakonem z przyjaciółką…urzekło mnie,ze lekko wyczuwałamtaki polski kwiatuszek,kgtorego nturlanie tu nie ma,ale ja czułam…wieczorny zapach….MACIEJKI…Mam więc sentyment do zapachu …..Może jeszcze kiedys ponoszę go na sobie….:D Tymczasem ….tak z głębokiej pamięci: 8,5/ 10 pkt….. Trzeba byc twardą babą z duszą motyla,by docenić ten zapach…Fajny fikuśny flakon z tym słoniem :) na zakrętce…..


Skomentuj

