Lancome, Miracle Women – PIŻMO i AMBRA są? Są…Jaśmin tez.Lilia.Parę innych kwiatowych tonów….Może tylko imbir….za dużo go,bo jakby całośc piperzem posypana…Imbir ma to do siebie,ze nadaje takiej dziwnej ostrości.Niestety flakon…RÓŻOWOŚĆ TURBORÓŻOWOŚĆ mnie zabija…Jak dla mnie byloby 6,a jest 5/10 pkt za kolorek.W przypadku róziku nie umiem byc obiektywna….Zdecydowanie nie chce tej buteleczki na półce :D Ale….doceniam zapach….Tyle,ze od Jaśminu,ambry i piżma ,lilii tez….mam inne zapachy, więc daruje sobie ten. Ale dla młodych ,majacych mądre głowy kobiet….może byc niezły.Rozchodzi się falami….Chyba ten jaśmin zapamiętałam najmocniej,no i potem piżmo i ambra dołączaja się zdecydowanie….Gdyby nie ten różik i imbir…….Znowu taka jakas niepozorna ta butulczynka…taka w sam raz do torebki.:D Można szukac cały dzień :) ale doceniam połączenie matowego srebra ze szkłem…To akurat lubię :D I taka ostatnia uwaga…Chyba Lancome to nie moja firma…..Teściowa ja lubiła za…tradycjonalizm….i takąś pudrowość we wszystkim….No to jednak mam inne oczekiwania,ale….tez doceniam.Bo nie jest to jakis banalny zapach….z pewnością nie.


Skomentuj

