Patrz Religa na nich z nieba…MÓJ KOMENTARZ: wczoraj i dzis oniemiała sie przysłuchiwałam wypowiedziom pana doktora ministra…Tylko moja Mamunia zachowała zimna krew…i rzuciła nagle: Niee no, idz już człowieku ludzi leczyć,bo to chyba umiesz robić……i posła sobie z pokoju,gdzie dogorywałam w oniemieniu przed odbiornikiem tiwi….Aha…moja Mamunia jeszcze mówi: CZEPIŁO SIE GÓWNO OKRĘTU I PŁYNIE…to o Ms Digger i reszcie,która czepiła się sławy Religi…..i udaję,ze dopłynie do portu, zwanego reelekcją…..Ni chooya…nie dopłyniecie…Kierujcie sie złymi azymutami…..Tu trzeba obowiązki polskie mieć na kursie…nie partyjne.Żegnam się z państwem….zbiera mnie się na mdłości od samego patrzenia na to dryfowanie…..


Skomentuj

