„Prawo szariatu zostanie wprowadzone także w Polsce. Ludzie będą szczęśliwsi” – zapowiada imam Anjem Choudary MOJ kOMENTARZ: jesli jeszcze raz jakas tępa dzida napisze do mnie, że jestem rasistą,islamofobem…to chyba ja wyślę w objęcia imama Anjema Choudary’ego….Chcecie wklejac te durne tęcze…wklejajcie sobie.Pies Wam te tęczowe mordeczki lizał…Ale opamietajcie sie wreszcie z tą miłością do imigrantów z Afryki. Przeczytajcie uważnie to,co głosi imam…i nie jest on samotna wyspą.I niech jeszcze raz ktoś mi powie,ze nie powinnam krytykować Franciszka…niestety papieża.Jego chyba też trzeba wysłać na kursy przyspieszone do imama…..Posoborowy kościół….niestety nie jest moim kościołem. Te lewackie,masońskie teksty,ze kościół katolicki musi się dostosować do czasów to nie moja bajka…Osłabiony kościół,lewacka Europa bez zasad, kult multi kulti,starzenie sie i wymieranie białej chrześcijańskiej Europy…..wszystko to powoduje,ze taki imam ma czelność głosić te swoje wiszcze wizje na temat szariatu w Europie, w Polsce…..Dlatego,gdy ktoś raz jeszcze napisze mi, że jestem faszyssstka to zwalam ze schodów i nie ma zlituj. Ludzie…używajcie rozumu…TO NIE BOLI. Hannibal ante portas


Skomentuj

