GREENWASHING – UDAWANE EKO

Kampania Ruchu Suwerenności Żywnościowej Nyeleni Polska

Ekologia stała się modna i nie umknęło to uwadze supermarketów. Dlatego, swoją podstawową działalność – często stojącą w jaskrawej sprzeczności z zasadami zrównoważonego rozwoju – starają się przykryć zielonym listkiem PR-u, pozorowanych działań i kłamliwej reklamy. Zjawisko to nazywa się greenwashingiem lub ekościemą i polega na “zielonym wybielaniu” swojego wizerunku.

View original post 251 słów więcej

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: