FETYSZ…

DŁONIE…

Najseksowniejszą częścią ciała faceta pozostaje dla mnie niezmiennie JEGO…MÓZG.To jest ponadczasowy,opierający sią modom i tendencjom…heh…FETYSZ.I to NIE podlega żadnej dyskusji.O mózgu jednak napiszę niedługo…A dziś…
Dziś zacznę tak:Wchodzę do jakiegoś pomieszczenia i widzę kilku facetów…I co przyciąga moją uwagę,że „wybieram” kogoś,a kogoś „odrzucam”…nie zamieniwszy z nim ani jednegoo słowa…???
Kolejność przypadkowa,ale są to:jego ręce (cytaj:DŁONIE),jego oczy i jego pupa.No nie ma zmiłuj się….tak jest i juz:)
*Pupa wiadomo…ma byc fajna(jak ja nie lubię tej kalki z języka angielskiego….wszystko jest FINE…..u nas:FAJNE:)))) No więc pupa ma byc fajna i tyle….Co tu sie nad tym rozwodzić…Jędrna i taka więcej….oj,fajna i juz :))
*Oczy…hmmm…Przez wiele,wiele lat kochałam SZAFIR Jego oczu.Potem był epizod z Mr.Green-eyed.Potem…takie węgielki…takie,że nie widać końca,dna duszy….A ,jak juz widać….to przepastne tajemnice i jakies cuda-wianki:))Tak dla odmiany:))Teraz…..Hmmm…Sama nie wiem…Topię się w jakichś takich dwóch niebiesko -szarych jeziorkach..Ale ani ładne,ani cudne,ani przepastne,ani magiczne,ani….No,ale to oczy Przyjaciela są….To się NIE liczy.I znowu dostanę burę,że opowiadam bajki….Ale przecież i kumpel musi mieć zwierciadełka duszy…jakies takie więcej „wyjściowe” :))No dobrze…o oczach jeszcze też napiszę,jak będzie o czyich…..:)
*Ha.Teraz …RĘCE.Nieźle jest ,gdy owłosione….choć nie małpi gaj:)Nieźle też,gdy dłonie takie jakieś kształtne,ale nie jak u panienki,choć i nie „bochny chleba” :)Takie w sam raz mają być.Palce…nie jakies patyki,ale i nie wałeczki ciasta(coś pomiędzy palcami pianisty i siatkarza/koszykarza).Paznokcie kształtne.Obgryzione do mięśni…dyskwalifikacja:)Mają być zadbane i tyle.

POINTA:Męskie dłonie to prawdziwy boski kunszt.Noooo… mają być z jednej strony silne,twarde,nieustępliwe i władcze…choć z drugiej muszą być delikatne,niosące pieszczotę,rozkosz…Wszystko razem i tak zależy od FINEZJI i MAGII.

Nie zapominajcie,,,jaki dziś dzień…NORMALNY,jeden z wielu….ale hasło dnia:PRZYTULANIE i PIESZCZOTA…24/7

[ja….styczeń ‚2012 i maj ‚2013 ]

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: