Historia jednej…czasem kilku fotografii (7)

Dziadziuś Sylwester

7.FACET NIE MUSI BYĆ PIĘKNY…BYLEBY BYŁ ŁADNIEJSZY OD DIABŁA.

Oto,jak BABCIA ANTONINA,Ukochana Babunia Tosia pointowała moich kolejnych przystojnych ZALOTNIKÓW…..
Oto dlaczego NIGDY NIE gustowałam w tzw.PIEKNOTACH….przystojnych na umór facetach.NIeee no tak żle ze mna nie było.Miałam swój rozumek i wiedziałam sama… co to często kryje się za superancką fasadą.Nie ma może takiej reguły potwierdzonej naukowo,ale ja tam swoje wiem.Przystojniak równa się KŁOPOTY.A bo to baby się za nim uganiaja i musiałabym latać z z MUCHOZOLEM,zeby natretne kobitki niczym muchy obsiadające takiego pachruścia ….truć :)A to sam delikwent nauczony,jak „grać” swoja przystojnością staje się dośc szybko nieznośnym typkiem…..takim więcej zmanierowanym lalusiem.Wiem,wiem,wiem….nie powinno się generalizować.Ale konia z rzędem tej kobitce,która się „zadała ” z tzw. PRZYSTOJNIAKIEM i nie ma podobnego zdania do tego,co wyżej….. i ,co ważniejsze spokojnie spi przy TAKIM TYPKU.Jakoś nie słyszę…..zaprzeczeń 🙂
Teoria teorią….Ale wiadomo….BRZYDACTWA każdej płci nie są w cenie 🙂 Jednak tak sobie myślę na prywatny użytek:Wolę jakiegoś oswojonego BRZYDALA niz PIĘKNOTĘ….Jednak dla mnie ,co powtarzam do znudzenia: NAJSEKSOWNIEJSZĄ częścią ciała faceta jest JEGO mózg….Co mi z takiego,co to pół świata się za NIM ogląda i ,co gorsza ugania.Co mi z takiego, z którym nie mam o czym pogadać między jednym numerkiem a drugim 🙂 Co mi z takiego,ktory sie zastanawia dzień cały czy robi dostatecznie piorunujące wrażenie na większości moich koleżanek,a nie na mnie……..No więc wolę tych NIEPOZORNYCH urodą zewnetrzna,a mojących w sobie to,COŚ….Może byc uśmiech,poczucie humoru,połaczone z tym własnie zniewalającym uśmiechem…..Może być jeeszcze tyle drobiazgów w CAŁEJ POSTACI,które czynią GO wraz z JEGO wnętrzem…..KIMŚ WYJĄTKOWYM.
POINTA:BAbcia Tosia miała racje…..Choć DZIADZIUŚ do SZKARADKÓW nie należał…był przystojny urodą dla koneserów czy raczej….koneserek.Ale to był tak inteligentny i mądry gościu,że……postawił wysoko poprzeczke dla MOICH ZALOTNIKÓW :)) No i kochał do szaleństwa swoją Tosię.


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: